HTML

Ne Pánikolj!

Szorongtam, pánikbeteg voltam de tökéletessen meggyógyultam. Ezen gyógyulást szeretném minden hasonló problémával küzdő embernek megmutatni, hogy nekik is esélyük legyen egy normális életre. nepanikoljblog@gmail.com

Friss topikok

Meggyógyultam?

2012.12.31. 22:56 cher-nus

Egyre jobb állapotomnak szépen lassan meglett az eredménye.. A nyár végével új iskolába akartam menni programozást tanulni. Talán egy nap volt év végéig mikor lent voltam a barátaimmal valamelyik játszótéren. Nagyon jól éreztem magam velük, sokat nevettünk mikor megjelent újra egy enyhe félelem, hogy újra szarul leszek. És ahelyett, hogy azt mondtam volna, nehogy újra elkezdődjön, a vidámságomban annyit mondtam: nem érdekel ha rosszul leszek.

Ekkor történt az első csoda. Három hónappal a gyötrelmek kezdetétől hirtelen megtört a jég. Nem lettem rosszul, sőt.. Nagyon is jól voltam. Másnap mikor felkeltem ugyanúgy jól éreztem magam. A gondolat megjelent, hogy mi lesz ha.. de mégis sikerült elhesegetnem. Mindezt pedig gyógyszerek és pszihológusok nélkül. Egyes egyedül értem el azt amire több hónapja vártam. Hihetetlen büszke voltam. Évnyitóra úgy mentem, hogy íme, itt a lehetőség egy új életre. A gondolataimat szépen lassan átvették a körülöttem zajló események, régi állapotom csak kósza gondolatként jelent meg.

Igazából sok sok év után értettem meg ezt a három hónapot. Akkor elégedett voltam az eredményel még ha nem is volt minden világos, hogy miért így történt. Az eredmény pedig egy nyugodt élet reménye volt ahol jóval tudatosabban értelmeztem mindent ami körülöttem van..

Meggyógyultam!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nepanikolj.blog.hu/api/trackback/id/tr604989922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása