HTML

Ne Pánikolj!

Szorongtam, pánikbeteg voltam de tökéletessen meggyógyultam. Ezen gyógyulást szeretném minden hasonló problémával küzdő embernek megmutatni, hogy nekik is esélyük legyen egy normális életre. nepanikoljblog@gmail.com

Friss topikok

A második..

2012.12.31. 23:53 cher-nus

2008-2009 körül járunk. Ritmuszavaraim csökkentek, így jól voltam. Ekkor már együtt voltam az aktuális barátnőmmel (4.5 év), illetve munkám is volt, főállású grafikusként.. Bulikba is eljártam ahol általában nem vetettem meg az ivást..

Egy ilyen átivott éjszaka után másnapossan feküdtem otthon és néztem a tévét amikor történt valami ami elötte még sohasem. Hirtelen megállt a szívem majd egy hatalmas dobbanással 'újraindult', majd újra megállt és újra újraindult. Két iszonyatossan erős ritmuszavarom volt amitől totál megijedtem. Mint aki az élete utolsó percein van, teljessen bepánikoltam. Összeomlottam. Újra szorongás fogott el ami után rögtön az volt az első gondolatom, hogy ugyanaz lesz mint az alatt a három hónap alatt. Izzadva és remegve elbotorkáltam az ügyeletre ahol EKG-ra tettek majd megállapították, hogy minden normális. Talán elmondták, hogy szerintük ritmuszavar, de erre már nem emlékszem pontossan. Sokminden ködös arról az éjszakáról. Másnap újra szorongva ébredtem, rettegtem, hogy újra 'beteg' lettem. Ennek köszönhetően újabb ritmuszavarjaim voltak amik aztán még rátettek egy lapáttal.. Két nap múlva újra az ügyeleten csücsültem, ahol kaptam Seduxen ampullát. 

Ez teljessen kiütött másnap.. Dolgozni is alig bírtam bemenni miközben egy elfojtott szorongást éreztem. Munkahelyemen egyre szarabbul ment minden. Ezt látta a főnököm is aki kapcsolatainak köszönhetően beutaltatott a kardiológiára ahol soron kívül fogadtak. 24 órás monitor, stresszteszt, UH. Minden negatív. De ez semmit nem javított az állapotomon, hisz ugyanúgy szorongtam. Igazából talán nem is szorongtam már, mert konkretizálódott a félelmem tárgya: féltem, hogy újra félre ver a szívem. Vagy, hogy éjjel egyszercsak leáll.

Természetessen jött az újabb olvasgatás a neten. Írták, hogy ebbe bele is lehet halni, nem egy sportoló járt így már. A rettegés az finom kifejezés arra amit éreztem. Ez a munkahelyemen is meglátszott ahonnéd végül el is küldtek. Totális padló. Se munkám, barátnőm sem bírta jól ezt, én pedig minden percben rettegek a haláltól. Nem akartam meghalni, annyira fiatal voltam..

Szólj hozzá!

Címkék: szorongás pánikbetegség pánikroham pszihológus pszihológia ritmuszavar szívritmus zavar

A bejegyzés trackback címe:

https://nepanikolj.blog.hu/api/trackback/id/tr804989955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása