HTML

Ne Pánikolj!

Szorongtam, pánikbeteg voltam de tökéletessen meggyógyultam. Ezen gyógyulást szeretném minden hasonló problémával küzdő embernek megmutatni, hogy nekik is esélyük legyen egy normális életre. nepanikoljblog@gmail.com

Friss topikok

Erő

2012.12.31. 23:21 cher-nus

Totális depresszív állapotomban egyszercsak erőt vettem magamon és kimondtam: elég ebből, ez csak a fejemben létezik. Tudom mire vágyom, tudom mit akarok, tudom mi izgat fel. Ezért tenni fogok ezen gondolatok ellen..

Tudatosult bennem, hogy a depresszióm ebből fakad. Megértettem, hogy a depresszió csak egy tünet. Egy jelzés a testemtől, hogy problémája van. Így úgy határoztam, a gondolatokkal kezdek el foglalkozni. Interneten sajnos kevesebb infó volt a kényszeres dolgokról mint mondjuk a szorongásról, de így is igyekeztem a nekem hasznos részeket kiszemezni. Ekkor olvastam a gondolat-stop módszerről, a fóbiákról és arról, hogy ez tök normális dolog minden embernél. 

Megértettem, hogy a magamba fordulásom miatt kezdtem indokolatlanul sokat koncentrálni erre. Ennek köszönhetően, bár lassan, de kezdtem megnyugodni. Ekkor ismerkedtem meg egy lánnyal akivel aztán egy évet voltam együtt. Bár a kapcsolat nem volt fényes, nekem mégis sokat segített, hogy nem vagyok szexuálissan csőd. Ebből megtanultam, hogy ez az egész csak az agyam hazugsága volt amit én túlpörgettem magamban. Megerősödtem..

Szólj hozzá!

Címkék: szorongás pánikbetegség pánikroham pszihológus pszihológia kényszergondolat rivotril kényszeres rudotel

A bejegyzés trackback címe:

https://nepanikolj.blog.hu/api/trackback/id/tr624989943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása