HTML

Ne Pánikolj!

Szorongtam, pánikbeteg voltam de tökéletessen meggyógyultam. Ezen gyógyulást szeretném minden hasonló problémával küzdő embernek megmutatni, hogy nekik is esélyük legyen egy normális életre. nepanikoljblog@gmail.com

Friss topikok

Ritmuszavar..

2012.12.31. 23:34 cher-nus

A következő rész talán életem legmeghatározóbb eseménye lett végül. Elvoltam, bár kapcsolatom nem volt. Szorongani nem szorongtam, sőt, kifejezettem kellemes emlékekkel tekintettem vissza ezekre az eseményekre. Mindnig azt mondtam, hogy ez tett azzá aki lettem.. Aránylag normális felnőtt..

2006 körül járunk. Egy helyi klubban zenéltem mint dj amellett, hogy állást kerestem. Mivel a hétvégi 8-9 órányi éjszakázást (munkát) nem bírtam valami jól, elkezdtem inni. Félig meddig alkoholizmus szerü állapotba zuhantam, hisz bár csak hétvégén ittam, de akkor ez már rutinszerü cselekmény volt. Általában whiskeyt ittam amitől a péntek-szombat esték sokszor 'kiestek' másnap. Egyáltalán nem éreztem jól magam, sőt.. Sokszor egy hétvégén két üveg Ballentinest is betermeltem, ami mondanom sem kell már elég ipari mennyiség. Valami mást akartam, de a pénz az kellett.. még ha nem is volt sok.

Ekkoriban jelent meg egy újabb furcsa érzés bennem..

Amúgy ha jól olvassátok, láthatjátok, létezett egy hipohonder tünetem is. Hajlamos voltam erőteljessen befelé, magamra fókuszálni. Szinte minden apró testi problémából valami nagyobbat kerítettem.

Szóval ekkor jelent meg egy új 'tünet': A szívemnél furcsa érzésre lettem figyelmes. Mintha kimaradna egy dobbanás. Elöször nagyon ritkán tapasztaltam ezt, általában a hétvégéken mikor otthon voltam a buli után. Nem különösebben foglalkoztam vele, csak tudtam, hogy van valami. 

Aztán egyszercsak történt valami: Mi van ha valami baj van? Mi van ha meg fogok halni?

Újra elfogott az az émelyítő érzés amit akkor éreztem mikor elöször szorongani kezdtem. Annyi volt most a különbség, hogy csak a tünet körüli időszakra koncentrálódott ez. Itt született meg a pánikbetegségem. Vagyis valami pánik szerü érzés. Amikor nem vert furán a szívem minden okés volt, csak néha jutott eszembe, hogy van ilyen problémám. Viszont mikor félrevert, bepánikoltam és órákon át attól féltem, hogy újra ezt fogom érezni. Nem tudtam mi ez, nem olvastam soha sem ilyenről elötte. Igazából leírni sem tudtam.. Természetessen elmentem orvoshoz aki a kardiológiára is beutalt. Itt természetessen nem találtak semmit és megnyugtattak róla, hogy a szívemnek semmi baja.

Egy kicsit megnyugodtan bár a gondolat létezett bennem..

És akkor itt ugrunk egy kicsit az időben.

Szólj hozzá!

Címkék: pánikbetegség pánikroham pszihológus pszihológia ritmuszavar szívritmus zavar

A bejegyzés trackback címe:

https://nepanikolj.blog.hu/api/trackback/id/tr104989947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása