HTML

Ne Pánikolj!

Szorongtam, pánikbeteg voltam de tökéletessen meggyógyultam. Ezen gyógyulást szeretném minden hasonló problémával küzdő embernek megmutatni, hogy nekik is esélyük legyen egy normális életre. nepanikoljblog@gmail.com

Friss topikok

A felismerés..

2013.01.01. 00:02 cher-nus

Megoldást kerestem de nem találtam. Volt egy olyan fizikai tünetem amire gyógyszer nincs (Magnézium, Panangin nem segített..) Ekkor újra az eszemet próbáltam használni. Olvastam valahol, futólag, hogy ásványianyag háztartás felborulása okozhat ilyen tünetet.. Illetve a kiszáradás.

Gondolkodjunk? Kiszáradás. Ez érdekes volt. Mit is okoz az alkohol fogyasztás? Kiszáradást. Mikor jelentkeztek ezek a tünetek? Mikor másnapos voltam.. Akkor mi van ha nem iszok elég folyadékot? Dehát én tényleg nem iszok elég folyadékot! Volt olyan nyári nap amikor egy pohárnyi vizet ha ittam miközben végigizzadtam a napot. Sőt.. volt, hogy napokon át alig ittam. Aztán ekkortájt vertem be a majd egy liternyi whiskey-ket.. Húbaszki. Akkor iszok többet aztán meglátjuk mi lesz.

Két-három nap után jelentős javulást tapasztaltam, ha nagy mennyiségű vizet fogyasztottam. Ami ellent mond az orvosi 'logikának', hisz a víz pont kimossa az ásványi anyagokat a szervezetből.. De nálam mégis működött. Ekkoriban találtam rá egy gyógyszerre is, Magnerot a neve. Nagy mennyiségű magnéziumot tartalmaz ami ugyanúgy segített. Természetessen ez nem reklám, de mivel tudom, sok a ritmusos ember, így hátha segít azokon akik ugyanúgy szoronganak ettől mint én.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nepanikolj.blog.hu/api/trackback/id/tr24989961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása