HTML

Ne Pánikolj!

Szorongtam, pánikbeteg voltam de tökéletessen meggyógyultam. Ezen gyógyulást szeretném minden hasonló problémával küzdő embernek megmutatni, hogy nekik is esélyük legyen egy normális életre. nepanikoljblog@gmail.com

Friss topikok

Felégettem mindent, mint Néró Rómát..

2012.12.31. 22:12 cher-nus

Nagyjából két héttel, az első 'tünetek' kezdetétől járunk. Napjaimat általában a szobámban töltöm ahol a fal bámulásán kívül nem sok mindent csinálok. Ja igen, és szedem már a Rudotelt..

A gyógyszertől kicsit jobban kezdtem érezni magam. Ugyanúgy feszültem de voltak már normális pillanatok. Ekkor találkoztam újra a lánnyal, akinek, mivel őt okoltam, megmondtam, hogy soha többet nem akarom látni. Felejtsük el ezt az egészet mert megszeretnék gyógyulni. Ő totálissan összeomlott, láttam rajta haragot, szomorúságot és minden mást amit egy ilyen mondat után mutathat egy ember. De akkor nem érdekelt ez, mert totálissan magamra fókuszáltam csak. 

Ahogy a lánnyal, úgy a barátaimmal is 'elbántam'. Őket sem akartam látni, nem akartam strandra menni, nem akartam velük találkozni. Ha jól akarnám megfogalmazni ezt az időszakot, akkor annyival összefoglalhatnám, hogy mindent ami a 'régi' életemhez kötött felszámoltam. Úgy hittem, mindezen emberek és élet az ami ezt okozza. A rádió volt az egyetlen amiben valami 'új' dolgot láttam, ami egy új élet kezdetét jelentette nekem.

Ekkoriban keresett meg egy ismerősöm, hogy egy földi sugárzású rádiónál műsort vezet és szeretne egy társat maga mellé (ennek az előzménye az, hogy dj-ként, helyi szinten sokat zenéltem). Mivel voltak már jobb időszakaim (ami iszonyat messze volt a valódi 'jobb' időszakoktól) elfogadtam. Gondoltam ez segíthet.. Bejártam a műsorba, megcsináltam amit kellett majd otthon újra 'összeomolva' töltöttem az estéimet.. Igazából vártam a csodát. Közben kitalátam, hogy a gyógyszertől is rosszab nekem, ezért abba kell hagynom. Természetessen nem tudtam, mert amint nem vettem be az adagot, még rosszabb lett az állapotom. Egy ördögi csapdát láttam ebben, amiből nincs kiút. Gyógyszertől nem gyógyulok, de nélküle is ugyanúgy szar minden..

Ekkor mentem el a pszihiátriára és kértem a vizsgálatomat. A pszihológus aranyos volt, de sajnos már ott láttam, hogy segíteni nem fog tudni. Pszihiáterhez is elküldött aki adott másfajta gyógyszereket. Sokat nem kérdezett, nagyjából 5 perc alatt lerendezett. Amit kaptam, annak a nevére nem emlékszem, csak az van meg, hogy a gyógyszertárban valami elzárt szekrényből vették ki, mint valami komolyabb orvosságot. Elkezdtem szedni aminek köszönhetően furcsa szivárvány színű ajtótokokat láttam. Visszamentem vele az orvoshoz és kértem mást. Ő akkor javasolta, hogy maradjunk csak a Rudotelnél, hisz attól valamennyire jobban vagyok. Így is tettem, maradt a napi 3-4 Rudotel és a fal bámulása..

Szólj hozzá!

Címkék: szorongás pánikbetegség pánikroham pszihológus pszihológia rivotril rudotel

A bejegyzés trackback címe:

https://nepanikolj.blog.hu/api/trackback/id/tr444989878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása